Om mig

Mitt foto
Jag har ett stort hjärta och vill alla väl.....

fredag 22 oktober 2010

Idag träffade jag en gammal kompis som frågade mej varför jag inte har sagt något om mina tankar. O det bästa svaret jag har till det är att jag är det som lyssnar inte den som klagar.
Jag är lite den som kan själv. Eller ensam är stark.
Eller frågar man dom som finns i min närhet så säger dom att dom meningarna stämmer in väldigt mycket på mej.
Fast att jag gärna tar hand om dom som behöver det. O nackdelen är väl då att jag ibland inte lyssnar på att jag inte ska behöva ta in deras problem...
Men men.

Ikväll har jag varit på invigning o vi har haft det så himla roligt.
En ny butik i västervik som heter villages east. Det är verkligen något som jag kan rekommendera.
En perfekt butik för den personen som du inte vet vad du ska köpa till.
Det finns något för allas plånböcker!!!
Halsband, ringar, hårspännen, scarfs eller som jag köpte en plånbok.

Den är såååååå fiiiiiin. Jag älskar den redan :)

Nu ska jag sova så jag får gå o jobba i morgon. Jag blev hemma idag för min lilla prins vaknade dunderförkyld, blev bättre på eftermiddagen men lite hängig igen när han skulle åka till pappa.
O det vet jag inte om det va för att han inte riktigt ville åka, han blir ibland ledsen för att han ska lämna mej fast jag vet att han har det toppen bra när han är borta.. Ja ja vad det än va så har han det bra i helgen o den brukar blåsa undan fort när han är hos pappa så snart är det söndag o då är det dax för prinsen att komma hem igen.

Nu va det sova som står överst på listan så sov gott!!!

Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar