Om mig

Mitt foto
Jag har ett stort hjärta och vill alla väl.....

måndag 17 oktober 2011

Okej jag ger det här en ny chans...
Jag vet inre om jag är en bloggare egentligen... Men i brist med att jag inte pratar med någon när jag kommer hem så får bloggen duga. O jag klagar inte. Det är skömt att glida ner i soffan utan att någon klagar... För klagar någon så är det jag om saker som jag borde göra u stället för att ligga i soffan.

Jag hamnade i en liten rolig situation i en nätbutiken i dag.. En äldre man stöd före mig i kassan o betalade. (För att kunna betala va han tvungen att ställa i från sig sin käpp). När köpet var klart tar mannen ett kliv fram (här blir mannen en gubbjävel) bara för att snubbla över käppen o nästan ramlar.. Gubbjäveln vänder sig mot mig o undrar om jag vill att Han ska ramla o dö.
Nej svarar jag lite chockad eftersom jag inte fattar vad Han pratar om.
(nu kommer) " Du har ju ställt en käpp framför mina fötter så jag nästan ramlade. Men du förstår att den här gubben dör inte så lätt"..
Jag är fortfarande i chock o undrar vad Han menat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar